پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 17, 2024
اسدآباد

حوزه / ملانوری‌ گفت: تلاش خواهیم کرد امنیت پایدار در استان را با همکاری تمام نهادها و مردم، حفظ و تقویت کنیم، چرا که بدون امنیت، پیشرفت و توسعه امکان‌پذیر نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حمید ملانوری‌ استاندار همدان امروز در جمع امام جمعه، مسئولین و معتمدین شهرستان اسدآباد، با تأکید بر اهمیت حمایت از سرمایه‌گذاران، اظهار داشت: سرمایه‌گذاران با اشتغال‌زایی به بهبود وضعیت معیشتی مردم کمک می‌کنند، لذا امروز از بزرگ‌ترین خیّرین جامعه، سرمایه‌گذاران هستند.

وی افزود: سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف به‌عنوان یکی از اولویت‌های اصلی در توسعه کشور مدنظر است.

استاندار همدان، با بیان اینکه ارزشمندترین کار در جامعه، خدمت به مردم است، گفت: مردمی که در سخت‌ترین شرایط از جمله هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس و پس از آن تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی، محکم و استوار ایستاده‌اند و با وجود مشکلات اقتصادی، همچنان در وقایع مختلف از کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی حمایت و پشتیبانی می‌کنند، شایسته بهترین خدمت‌ هستند.

وی با تأکید بر اینکه مشکلات جامعه با برنامه‌ریزی دقیق و مدیریت صحیح برطرف می‌شود، ابراز کرد: حواشی سیاسی دیگر جایگاهی در مسیر حل مسائل و مشکلات مردم ندارد.

ملانوری، با اشاره به اینکه انتقادهای سازنده از سوی مردم و دلسوزان نظام همواره باید مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: نقدها تنها متوجه یک گروه یا جناح خاص نیست و این وظیفه ما دولتمردان است که تمام نظرات و دیدگاه‌ها را بشنویم و از آن‌ها برای بهبود عملکرد خود بهره‌برداری کنیم.

وی تصریح کرد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب‌ فرمودند، باید از اقتصاد وابسته به نفت عبور کرده و به ظرفیت‌ها و منابع داخلی توجه داشته باشیم.

استاندار همدان، با بیان اینکه کشور ما، به‌ویژه استان همدان از ظرفیت‌های فراوانی در حوزه کشاورزی، گردشگری و منابع طبیعی برخوردار است، یادآور شد: بهره‌برداری صحیح از این منابع و ظرفیت‌ها می‌تواند به پیشرفت، توسعه پایدار و اشتغال‌زایی منجر شود.

وی تأکید کرد: برای بهره‌برداری از ظرفیت‌های کشور، نیازمند مدیریت جهادی، برنامه‌محور و ریسک‌پذیر هستیم.

ملانوری، خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد امنیت پایدار در استان را با همکاری تمام نهادها و مردم، حفظ و تقویت کنیم، چرا که بدون امنیت، پیشرفت و توسعه امکان‌پذیر نیست.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha